Přeskočit na hlavní obsah

Inspirující čtvrtek: Espadrilky


Hitem letošního léta je právě tato obuv! Espadrilky jsou typické pro provazovou podrážku, provedení bot proto může být různé. Espadrilky nedělá espadrilkami jejich tvar, ale podrážka. Esparto je pojmenování trávy (kavylu přepevného), ze kterého se boty původně v Katalánsku vyráběly. Jejich historie totiž sahá až do 14. století.

V první části článku naleznete fotky pro inspiraci různých espadrilek a pod nimi i espadrilky s odkazy na obchody.
V druhé části jsou fotky pro inspiraci, k čemu espadrilky nosit.




Zleva: Zoot (749Kč), Reserved (199Kč), Answear (399Kč)

Nahoře: Topshop (500Kč), Stradivarius (399Kč)
Dole: Zara (699Kč)


Espadrilky se hodí téměř ke každému volnočasovému a ležérnímu oblečení. Nejhůře vyniknout u dlouhých kalhot. Proto zvolte raději kraťasy, sukně, šaty, overaly nebo i s culottes (široké kratší kalhoty).

Máte espadrilky? Líbí se vám? K čemu je nosíte?

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Espadrilky se mi jako boty hrozně moc líbí, chtěla jsem si je letos koupit na dovolenou k moři, ale pak jsem si uvědomila, že ani nevím, jestli by se mi v tom dobře chodilo, ale jako módní doplněk k nějakému outfitu jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží jaký typ si jich koupíš, vždycky je třeba boty nejdříve rozchodit, taky přemýšlím, že bych si je vzala k moři. Tak uvidím, jak se mi v nich bude chodit.
      Jinak souhlasím, že k doplnění outfitu jsou super :)

      Vymazat
  2. Espadrilky se mi moc líbí, ale bohužel žádné nemám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jednou natrefíš na nějaké, které se ti budou tak líbit, že si je pořídíš :)

      Vymazat
  3. Mně se espadrilky moc nelíbí, sama od sebe bych si je nikdy nekoupila :) Ale musím uznat, že k některým outfitům vypadají opravdu božsky :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se líbí jen některé, souhlasím, že k těm outfitům vypadají fakt skvěle :)

      Vymazat
  4. Espadrilky sú krásne, rada by som si už aj ja nejaké kúpila, no neviem ich poriadne zohnať :) Páčia sa mi všetky! Je skvelé, že sa hodia ku všetkému a sú strašne trendy

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať je seženeš :) Třeba je najdeš v nějakém obchodě, kde bys to ani nečekala :D :)

      Vymazat
  5. I like that kind of shoes:) Beautiful inspirations:)
    kisses

    OdpovědětVymazat
  6. Tie sú také super! Sama mám jedny doma ♥ Neskutočne ľahké a pohodlné ♥

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii. 

Kryštof - Srdcebeat

Dnes se spousta lidí konečně dočkalo nového CD kapely Kryštof. Nové album nese název Srdcebeat. Jedno z nejvíce žádaných cd se dnes začalo prodávat v T-mobile prodejnách.
Pakliže máte rádi Kryštofy a nemáte cd (či přemýšlíte o koupi), koukněte se níže. :)

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.