Přeskočit na hlavní obsah

INSPIRACE: Ofina

Před dvěma lety jsem ofinu ostříhanou měla, nechodila jsem ji průběžně zkracovat do stejného tvaru, a tak mi za ty dva roky dorostla na stejnou délku mých vlasů. Ještě ke konci starého roku (2016) jsem si ji nechala ostříhat znovu, možná, že jsem ji chtěla trošičku jinak, ale zatím jsem docela spokojená. Jen musím přiznat, že je to opravdu pracnější s ní než bez ní.




Jsem taková, že když mám dlouhé vlasy, chci krátké. Když mám kratší vlasy, chci dlouhé. Když mám dlouhou ofinu, chci krátkou,.. a tak dokola.
Protože vždycky, když máte jakýkoliv typ vlasů a podíváte se na holku, která má jiný, a vám se líbí, řeknete si to chci taky a o tom, že vám to nemusí slušet nechcete ani slyšet. Horší je, že se to nedá změnit ze dne na den zpátky.


Prozatím mě ta ofina baví. No uvidíme na jak dlouho! :D

Měly jste někdy ofinu?
 Líbí se vám? 
Ne(ne)chali byste si ji ostříhat? 

Mějte se v lásce,

Komentáře

  1. Tak s těmi vlasy to mám úplně stejně, momentálně jsem neskutečně nespokojená a nejradší bych se poprvé v mém životě ostříhala na krátko :D Bohužel mám ale vlnitý a hustý vlasy, takže bych měla na hlavě asi trochu květák, jak se tak říká.. :D Stejně to jednou ale asi udělám :D
    Ten první účes a i barva vlasů se mi moc líbí!!

    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

INSPIRACE: Krátké vlasy

Připadá mi, že v poslední době jsou jen dva typy stylů vlasů, které momentálně frčí, a to krátké vlasy a ofina. No a dnešní článek bude právě o krátkých vlasech.
Upřímně? Já to úplně miluju, a kolikrát mám chuťse tak nechat ostříhat i já. Ale své dlouhé vlasymám natolik ráda, že bych to prostě neudělala. Jo, už několikrát jsem se rozhodla, že se nechám ostříhat takhle na krátko, ale v momentě kdy sedím na kadeřnickém křesle a kadeřnice se mě zeptá, jak moc to chci ostříhat, vždy řeknu jen konečky nebo jen to, co je doopravdy nutné.

RECENZE: Aussie - Šampon Miracle Shine

Šampon od Aussie - Miracle Shine obsahuje perlový prášek, ten by měl způsobit lesk vlasů, a australský ženšen, který má vlasy posílit a dodat jim energii.